Welkom op Afslanken.ruyters.be!

dieet

1. waarom afslanken?

In onze stresserende wereld wordt meer en meer gezocht naar manieren om gezonder te leven ook op tv word het nut benaderd van een gezonde evenwicht voeding die zwaarlijvigheid met alle gevolgen van dien moet voorkomen. Dit, is combinatie met voldoende beweging, zet ons een stap in de goede richting. Overtollige kilo’s lijden immers naar kwalen als, suikerziekte, een te hoog cholesterol gehalte, gericht problemen en hart en vaat problemen.

2. Hoe kan je afslanken?

1 doormiddel van een evenwichtige, gezonde voeding

rond voeding zijn veel misvattingen ontstaan bij mensen die een paar kilo’s willen afslanken. Sommige beginnen zich uithongeren dit resulteert dikwijls in een niet te bedwingen honger naar veel en alles wat niet mag. Zodat een jojo effect ontstaat We moeten eten om te kunnen vermageren! De energie die ons lichaam nodig heeft om onze gezonde voeding te verbranden doet ons afvallen. Zo simpel is het.

2 door voldoende beweging

Ook bewegen doet afvallen!! Vetverbranding samen met krachtoefeningen zijn een ideale combinatie. Zet je auto eens aan de kant, neem eens de trap in de plaats van de lift. Ga eens de natuur in, parkeer een km verder op. Of bezoek eens een fitness centrum.

vermageren
3. voordelen van afslanken

de onmiddellijke voordelen zijn dat je u fitter zal voelen, beter in je vel zal zitten. Je voelt je beter en wordt zelfzekerder. Een gezonde geest in een gezond lichaam. uit bloed analyses blijkt dat suiker en cholesterol gehalte zichtbaar normaliseren met het bereiken van een streefgericht.

4. Soorten diëten.

Er zijn heel veel soorten diëten, ik geef hier enkele voorbeelden:

  • Bloedgroep dieet
  • Fitness dieet
  • Soep dieet
  • Weight Watchers

5. Psychologische achtergrond bij een dieet

Het is belangrijk om op die manier een aantal zelfhulp strategieën te ontwikkelen, waardoor je het vanzelfsprekend zal vinden om een gezond voedingspatroon te volgen, waardoor je komt tot het gewenste resultaat.

Je moet jezelf voorhouden dat je op deze manier komt tot een rijker, zinvoller bestaan. Stel je eigen doelen en onderneem stappen om uw wensen aangaande je gewicht en eet gewoonten in vervulling te brengen.

6. Nog enkele tips

vermageren
  • Denk niet: Ik heb het vroeger geprobeerd en het lukte toen niet. Neen! Denk aan het fijt dat je het nu echt wil en dat je motivatie deze keer heel groot is.
  • Denk vooral aan je resultaat, je kan misschien een slank model(of van jezelf toen je slank was) op de koelkast plakken, om niet te veel te eten. Bekijk deze foto elke dag. Zo maak je u verlangen duidelijk en je succes voelbaar.
  • Zeg tegen jezelf
    • Ik vind het fijn om afgevallen.
    • Binnenkort heb ik keuze uit een paar maatjes minder.
    • Ik zal er veel jonger uit zien.
    • Ik ga me beter voelen.
    • Het is heel gezond zoals ik nu leef.
  • Sapjes vullen en geven energie: Het bereiden van sapjes heeft ook een positief effect op het ‘bezig zijn met afslanken en gezond worden’. Het geeft je een goed gevoel, omdat je voelt dat je goed bezig bent.
  • De kampanje dat we dagelijks 5 porties fruit en groeten moeten eten, komt niet alleen onze gezondheid te goeden! Terwijl we fruit en groenten eten, eten we niets anders, het geeft ons een verzadigt gevoel, en fruit neemt de behoefte aan zoetigheden weg. Een voorbeeld van een reinig sapje: Naast vele goede voedingstoffen zit dit drankje boordenvol vitaminen. Ook is het een perfect middel om je lichaam te zuiveren en te ontgiften. Drink het regelmatig om je lichaam goed te reinigen. Ingrediënten:
    • 150gram witte druiven
    • 1 stengel selderij
    • 300gram wortels
    • een paar takken peterselie

Smakelijk en succes!